Primăria Piatra Neamț: ANUNȚ DE INTERES PUBLIC
ANUNȚ PUBLIC privind obligativitatea înscrierii în Registrul de Evidență a Sistemelor Individuale Adecvate pentru Colectarea și Epurarea Apelor Uzate
Având în vedere intrarea în vigoare a Hotărârii nr. 714 din 26 mai 2022 privind aprobarea criteriilor pentru autorizarea, construcția, înscrierea/înregistrarea, controlul, exploatarea și întreținerea sistemelor individuale adecvate de colectare și epurare a apelor uzate, persoanele fizice și juridice, proprietari ai spațiilor conectate la sistemul individual adecvat de epurare, au obligația de înscriere în registru a sistemului de epurare în termen de 120 de zile de la conectarea incintei la sistemul de colectare și/sau epurare a apelor uzate.
Obligația înregistrării revine și proprietarilor de sisteme individuale adecvate, construite înainte de intrarea în vigoare a prezentului act normativ, în termen de 180 de zile de la intrarea în vigoare a Hotărârii Guvernului.
Înscrierea în registru se face prin completarea formularului pe care-l puteți găsi la Registratura Primăriei Municipiului Piatra-Neamț (Camera 20 – Ghișeul). Formularul poate fi descărcat și de pe site-ul Primăriei: